středa 23. března 2016

Život v Anglii- zápis jedenáctý :) Moře





Po dlouhé ,,zimě" jsme se konečně zase jeli podívat na další z mnoha pláží. Tentokrát to byla pláž ve Whitstable. Tak jako ostatní, které jsme navštívili, byla krásná. Povinnou výbavou k takovému dobrodružství je samozřejmě teplé oblečení, kulich, šála a rukavice, jinak si to pořádně neužijete. ;) Musíte na to myslet i přes zdánlivě teplé slunečné počasí, pokud tedy nechcete celý výlet prosedět v restauraci a dobrodružství vyměnit za gurmánský zážitek, což taky není špatná varianta (pro tento den ale nepřijatelná. :D).
Můžete k tomu využít restauraci přímo na pláži, kde mají v nabídce, jak jinak než, čerstvé plody mořské a krásný výhled k tomu. To, co teď řeknu, bude lidem, kteří mě znají, připadat docela vtipné, ale: ,,Jídlo mě vůbec nezajímalo!" :D Mě zajímaly mušle, kamínky, písek, MOŘÉÉ! Znáte ten pocit, kdy se ve vás probudí vaše vnitřní dítě a zažíváte euforii? Jednoduše řečeno, žijete okamžikem. Miluji takové pocity. :)
I když se moc snažím, je docela složité jít touto cestou, na všechno ostatní se vykašlat a vnímat jen to TEĎ. Teď jsem tady a nic jiného není, teď jsem tady a je mi krásně, teď jsem tady a pořádně si to užiji! :) Mám ráda svoje dětské JÁ a dávám mu volnost poměrně často. Nevydržím být dlouhou dobu vážná. Ne jen, že mě to nebaví, ale ani nevidím důvod proč být. Když jste až moc vážní, vede to akorát k tomu, že neděláte nic jiného, než že si tu svou vážnou tvář začnete hlídat, aby náhodou být vážnou nepřestala. Maska vážnosti vás tak pohltí, že se začnete bát toho, že vážní nebudete a nakonec už ani nebudete umět být jiní, než vážní. Nevím, jak vy, ale jedinou masku, kterou jsem ochotná nosit, je ta karnevalová. :D 




A tak tedy o masku lehčí běhám po pláži, hledám zajímavé kamínky a mušle, hraji si s pískem a sleduji hladinu, jestli náhodou neuvidím žraločí ploutev. :D Docela mě překvapilo, že jsem nezahlédla nikoho se koupat. A otázkou je, jestli byla moc zima nebo moc teplo. Tady člověk nikdy neví. :) 
Jestli patříte mezi ty, co mají rádi klid a ticho, aby si v klidu vychutnali šumění moře a přitom snili o svých dalších dobrodružstvích a snech, tak tento den byl pro vás jako stvořený. Většina návštěvníků se totiž nechala ošálit krásným slunečným počasím a jejich dobrodružný výlet se proměnil v gurmánský zážitek v přeplněné restauraci. 



Ještě než jsme vyrazili domů, prošli jsme si trošku město. Opravdu moc se mi líbí uličky, které jsou plné různých obchůdků. Ať už obyčejné s oblečením, turistickými předměty, nebo s nábytkem. Mnohokrát se mezi těmi obyčejnými najdou i opravdu neobyčejné. I když nic nekoupím, ráda se dívám do výloh a hledám inspiraci. ;) Třeba inspiraci k dalšímu výletu. ;)


Poslouchejte více své vnitřní dítě a užívejte si každou maličkost. Snažte si žít to své TEĎ.

Bye J. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Tvůj komentář. :)